dinsdag 21 mei 2013

Sollicitatieverhaal van de dag


Ik was op een groepsbijeenkomst, waar mensen werden gezocht voor klantenservice bij een zorgverzekeraar in Leiden, van het uitzendbureau.... met daarna een soort 'speeddate'. 


Heel positief gesprek.... "Ik bel volgende week", zei de knul van het uitzendbureau .... maar die knul belde niet, ik hem wel en ik kreeg op mijn vraag waarom hij niet gebeld had het antwoord: "Ach, we hebben zoveel kandidaten! Ik dacht als ze zelf niet belt dan zijn er nog genoeg andere gegadigden...." BTW Ik ben 59!!! 

Heb 40 jaar gewerkt als redacteur/communicatiemedewerker, twee bundels met 150 interviews op mijn naam staan en heb vorig jaar in ploegendiensten in een fabriek gewerkt..... 

Wie wordt daar nou niet depressief van????!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten