dinsdag 14 mei 2013

Sollicitatieverhaal van de dag




Na 40 jaar aan een stuk gewerkt te hebben in de ww nu 3 jaar en 140 sollicitaties verder nog niets. 

Gereageerd op vacature 65+,dit uitzendbureau wilde wel maar werkgever vond me te jong. Dus je merkt wel 58 is te oud dus kun je het wel vergeten. 

Wat nu verder? Ik weet het niet. Ik probeer nu een wsw functie te krijgen, zal ook wel niet lukken. De ondernemer word er beter van en de werknemer mag het uitzoeken. Dit word alleen maar erger, zeker in deze tijd. Maar ja zeggen ze bij het UWV geef de moed niet en dan tot ziens maar. 

Ook heb ik een buitenlandse achternaam. Ik ben hier geboren dus dit extra melden als u solliciteert zegt het UVW mogelijk scheelt dit.

1 opmerking:

  1. Geachte heer/mevrouw,

    Wat is uw expertise? Graag meer info. U kunt mij mailen op abouchallikht(ad)gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen