donderdag 4 april 2013

Sollicitatieverhaal van de dag



Heb 30 jaar aan een stuk gewerkt. Ik heb verschillende functies gehad van produktiewerk tot planning. 

Ben 50 jaar, heb verschillende opleidingen gedaan intern en extern van logistiek manager en technisch afvalwaterzuivering. Heb een jaar gewerkt voor een uitzendbureau eerst een half jaar bij een bedrijf die kant en klaar maaltijden maakt alle werkzaamheden gedaan zag ik vacatures in de krant heb ik er op gesolliciteerd, wat denk je afgewezen. Heb ik gebeld waarom toen zeiden ze, ze zagen in mij geen procesoperator. 

Bij het 2e bedrijf aan de inpakband gestaan ook daar zag ik vacatures in de krant staan. Ook weer gesolliciteerd en wat denk je: ook weer afgewezen! Weer gebeld krijg je als antwoord hoe ik het in mijn kop kon halen om te bellen over de afwijzing. heb 3 jaar WW gehad ga nu in de bijstand en ja je moet solliciteren en ik wil weer aan het werk maar ja wordt er op dit moment helemaal moedeloos van. Ben dit klote land wel zo zat zoals ze zeggen, die mensen in den haag hebben geen klagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten