dinsdag 2 oktober 2012

Callcentermedewerker (Noord Brabant)


Callcentermedewerker

Organisatie
Facilitair callcenter met diverse locaties in Nederland en België. Belangrijkste dienstverlening bestaat uit het verzorgen van telefonische klantencontacten voor bedrijven en instellingen.

Functiebeschrijving
  • Je gaat prospects benaderen om klant te maken bij een een energiemaatschappij
  • Je gaat oud-klanten benaderen met als doel het terugwinnen van deze oud klanten 
  • Je gaat bestaande klanten benaderen om hun producten uit te breiden.


Functie-eisen
  • We zoeken mensen met een goede, enthousiaste telefoonstem en natuurlijk een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • We zoeken kandidaten die op MBO niveau kunnen werken
  • We zoeken verkopers die goed kunnen luisteren naar de klant en de goede dingen op het juiste moment zeggen
  • Doorzettingsvermogen en een positieve werkinstelling
  • We zoeken medewerkers die 12 tot 32 uur per week willen en kunnen werken.


Arbeidsvoorwaarden
  • Je werkt in een gezellige en informele werksfeer 
  • Goede begeleiding/coaching
  • Goede verdiensten
  • Reiskostenvergoeding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten