vrijdag 31 augustus 2012

wie-kent week 35

 



Wie-kent week 35                     banenmatch logo nieuw.jpg
Wie-kent het ultieme relaxmoment..
 
Welkom!
279504720593976712_8cys4che_f.jpg
Sollicitatieverhaal week 35

Goedendag,

Bij deze ook weer een ervaring met het UWV waar de haren recht van overeind gaan staan. In mei 2009 kreeg ik een jaarcontract aangeboden bij een bedrijf in Tiel voor de functie van logistiek medewerker met een prima salaris. Maar helaas op de dag dat ik hem mee naar huis nam om thuis het contract goed door te lezen kreeg ik op weg naar huis een eenzijdig verkeersongeluk met ernstige gevolgen.
Doordat ik een black out kreeg op mijn scooter lag ik voor ik het wist in de ambulance en kreeg daar te horen dat mijn sleutelbeen compleet verbrijzeld was en werd met spoed geopereerd. Na deze operatie volgden nog 4 operaties en het herstel ging erg langzaam. Van het bedrijf kreeg ik snel een grote bos bloemen en een kaart waarop stond dat alles goed zal komen. Nadat ik thuis was vroeg het bedrijf of ik langs wilde komen en dat heb ik gedaan. Daar kreeg ik te horen als ik binnen een half jaar hersteld was dat ik dan als nog de baan zou krijgen.
Lees verder

Funemployer van de week
johannsee.jpg
  Leukste filmpjes week 35
hamsteren.bmp
hondje droomt.bmp

Nieuwe feature van Banenmatch 2.o
                                         top vacature
                                   top.png
haal jou vacature naar boven

Vacatures in de spotlight


Parttime Callcenter medewerker

Herken je jezelf in het volgende profiel of ken je iemand die hierin past:

  • hebt minimaal MBO werk- en denkniveau

  •  beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift 

  • gemotiveerd

Lees verder en Reageer snel : klik hier >>

Inbound klantenservice medewerker

Herken je jezelf in het volgende profiel of ken je iemand die hierin past:

  • Beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift

  • Kunt goed overweg met email en internet

  •  flexibel inzetbaar

Lees verder en Reageer snel : klik hier >>


Parttime sales agent met commercieel talent


Herken je jezelf in het volgende profiel of ken je iemand die hierin past:

  •   beschikt over minimaal MBO 4 werk- en denkniveau

  • bent enthousiast en hebt doorzettingsvermogen

  • beheerst de Nederlandse taal uitstekend

Lees verder en Reageer snel : klik hier >>



Leuke afsluiter :)
              mcdonaldss.jpg
Fin.                                                                                                                         
                              Werkgever in de spotlight
                                    mgp.jpg                                                              mgp2.png

(F)unemployed
Ben jij al geruime tijd werkloos? Moet daar nu echt verandering in komen? Dit is je kans! Wij bieden een unieke mogelijkheid aan om in de spotlight te staan op de Banenmatch homepage en om ook nog eens op de radio te komen en jezelf aan te bieden bij werkgevers! Klinkt dat je als muziek in de oren? Meld je dan meteen aan en binnen een week kom jij op deze plek te staan!
Stuur een mail naar: marketing@banenmatch.nl met als onderwerp funemployed.
Sollicitatieverhalen
Iedereen heeft ze, sollicitatieverhalen. Ze zijn er in alle soorten en maten. Heb jij een sollicitatie ervaring die je graag met Banenmatch,werkzoekende en werkgevers wil delen? 
Stuur een mail naar: marketing@banenmatch.nl met als onderwerp sollicitatieverhaal
Wekelijks delen wij de leukste sollicitatieverhalen met de lezers van Wie- Kent. 



banenmatch logo nieuw.jpg

Over Wie-Kent?
Na een week van hard werken (solliciteren en banen zoeken) is het tijd voor een beetje ontspanning in het weekend.
In deze nieuwsbrief vind je leuke, grappige en opmerkelijke nieuwtjes en meer....
Laat het weekend maar beginnen!
LeLfacebook-logo1.png

Weersverwachting..



weer week 35.bmp




 
        

Mij uitschrijven van deze mailing lijst
Uitschrijven kan alleen via bovenstaande link. Wij hebben maximaal 5 werkdagen de tijd om u  uit te schrijven van deze nieuwsbrief. Het kan zijn dat uw emailadres aan meerdere nieuwsbrieven is gekoppeld. Wij verzoeken u per nieuwsbrief uit te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten