vrijdag 24 augustus 2012

Wie-kent week 34

Wie-kent week 34                        banenmatch logo nieuw.jpg
Wie-kent het ultieme relaxmoment..
 
Welkom!
279504720593976712_8cys4che_f.jpg
Sollicitatieverhaal week 34

Beste mensen, ik ben man, gehuwd en nu 2 jaar werkloos, ik sta overal ingeschreven als werkzoekend en altijd druk bezig met solliciteren. Helaas heb ik na al deze moeite nog geen baan. Ik denk (en dat mag ik niet hardop zeggen) dat het komt omdat ik 59 ben. Ik heb een technisch MBO-niveau. Als ik in mijn niveau solliciteer krijg ik als antwoord dat ik niet in het profiel van de functie pas. Als ik lager in functie solliciteer, word ik ook weer afgewezen omdat ik dan te hoog niveau heb en teveel geschoold ben. Het re-integratiebureau hielp ook niet. Nu is mijn werkcoach van het UWV op vakantie en dan komt er een ander en zij heeft meteen voor mij een baan. Ik moet ongeschoold koerierswerk gaan doen voor minimumloon
Lees verder

  Leukste filmpjes week 34
kindje en hondjes.bmp
najib amhali.bmp

Nieuwe feature van Banenmatch 2.o
                                         top vacature
                                     werkenfm111.png
jou bedrijf op de radio

Vacatures in de spotlight


Commerciele Binnendienst Medewerker

Herken je jezelf in het volgende profiel of ken je iemand die hierin past:

  • affiniteit met goede doelen

  • resultaatgericht

  • commercieel gericht

Lees verder en Reageer snel : klik hier >>

Zelfstandig Ondernemend Marketeer

Herken je jezelf in het volgende profiel of ken je iemand die hierin past:

  • ondernemend

  • mensgericht 

  • team player

Lees verder en Reageer snel : klik hier >>


Leertraject Monteur Middenspanning in Oost Brabant

Herken je jezelf in het volgende profiel of ken je iemand die hierin past:

  •  Je wilt verder in je vak en vindt het leuk om te blijven leren.  

  • Je bent gemotiveerd en sociaal 

  •  Je vindt het een uitdaging op problemen op te lossen

Lees verder en Reageer snel : klik hier >>



Leuke afsluiter :)
              kantoortjee.jpg
Fin.                                                                                                                          

(F)unemployed
Ben jij al geruime tijd werkloos? Moet daar nu echt verandering in komen? Dit is je kans! Wij bieden een unieke mogelijkheid aan om in de spotlight te staan op de Banenmatch homepage en om ook nog eens op de radio te komen en jezelf aan te bieden bij werkgevers! Klinkt dat je als muziek in de oren? Meld je dan meteen aan en binnen een week kom jij op deze plek te staan!
Stuur een mail naar: marketing@banenmatch.nl met als onderwerp funemployed.
Sollicitatieverhalen
Iedereen heeft ze, sollicitatieverhalen. Ze zijn er in alle soorten en maten. Heb jij een sollicitatie ervaring die je graag met Banenmatch,werkzoekende en werkgevers wil delen? 
Stuur een mail naar: marketing@banenmatch.nl met als onderwerp sollicitatieverhaal
Wekelijks delen wij de leukste sollicitatieverhalen met de lezers van Wie- Kent. 



banenmatch logo nieuw.jpg

Over Wie-Kent?
Na een week van hard werken (solliciteren en banen zoeken) is het tijd voor een beetje ontspanning in het weekend.
In deze nieuwsbrief vind je leuke, grappige en opmerkelijke nieuwtjes en meer....
Laat het weekend maar beginnen!
LeLfacebook-logo1.png

Weersverwachting..



weer week 34.bmp


WIJS check voor werkend Nederland



verkiezingen.jpg 
        

Mij uitschrijven van deze mailing lijst
Uitschrijven kan alleen via bovenstaande link. Wij hebben maximaal 5 werkdagen de tijd om u  uit te schrijven van deze nieuwsbrief. Het kan zijn dat uw emailadres aan meerdere nieuwsbrieven is gekoppeld. Wij verzoeken u per nieuwsbrief uit te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten