donderdag 22 december 2011

Management Assistent HILVERSUM - Noord-Holland



Management Assistent
HILVERSUM - Noord-Holland

Salaris:2900.00 Per Maand
Locatie:HILVERSUM, Noord-HollandLand:Netherlands
Branche:Administratief / secretarieelType functie:Full Time
Ervaringsniveau5 - 10 jaarOpleidingsniveauMBO+






Vacature Omschrijving:
WenS intermediair te Almere (werving & selectie) is voor relatie op zoek naar een FULLTIME MANAGEMENT ASSISTENTE.

Onze relatie is een evenementenorganisatie en actief in Nederland en diverse Europese landen.

Taken: 
Uw hoofdtaak bestaat uit het verrichten van ondersteunende taken voor twee directeuren van deze internationale onderneming.
Tot uw werkzaamheden behoren o.a.:
- agendabeheer; 
- het zelfstandig verrichten van de communicatie ten aanzien van het e-mail verkeer, telefonisch verkeer, interne en externe   correspondentie;
- het notuleren bij vergaderingen, het verwerken en verspreiden van de notulen;
- het verrichten van ondersteunende werkzaamheden voor de collegas van de afdeling;
- het regelen van hotels, vliegreizen;
- het bijhouden van diverse rapportages;
- archiveer werkzaamheden.

Kortom: U bent de onmisbare assistent voor de directeuren op secretarieel gebied en voor de medewerkers van de afdeling.

Eisen: 
U beschikt over een afgeronde relevante MBO opleiding op Secretarieel gebied, bijvoorbeeld Schoevers of u beschikt over een afgeronde MBO/HBO opleiding richting Hospitality (Hotelwezen, Middelbare of Hogere Hotelschool, Reiswereld of Leisure branche)
U beschikt over minimaal vier jaar aantoonbare werkervaring opgebouwd als secretaresse/management assistente binnen de Hospitality branche: Hotellerie, Reisbranche, Vrijetijdssector, Evenementenbranche.
Werkervaring binnen een van de genoemde branches is absoluut noodzakelijk!

Wijze van solliciteren: 
Indien u interesse heeft in deze boeiende vacature en u voldoet aan de gestelde eisen die onze relatie stelt aan deze vacature, dan nodigen wij u uit te reageren met een uitnodigende sollicitatiebrief (in het Nederlands en Engels!) en bijbehorend CV (in het Nederlands en Engels!).
Bij interesse van onze kant zullen wij u spoedig contacten voor het maken van een kennismakingsgesprek.

Harde eisen: 
- een meer dan uitstekende beheersing van de Nederlandse en ook Engelse taal (in woord en geschrift!);
- het op perfecte wijze kunnen verrichten van ondersteunende werkzaamheden qua organisatie, planning en accuratesse;
- het plezier ondervinden in het uitvoeren van ondersteunende taken;
- u bezit humor en u bent in het bezit van een vrolijke, actieve werkhouding en levenshouding;
- u dient bereid te zijn om te werken (volgens rooster en toerbuurt) op de twee vestigingen van de organisatie, zowel in de    Randstad als ook regio Utrecht;
- u beschikt over een uitstekende kennis van het Word Office Pakket (dus ook Excel);
- u bent in het bezit van een rijbewijs en eigen vervoer;
- u bent fulltime beschikbaar; deze functie is dus niet parttime in te vullen!

Salarisindicatie: maximaal euro;2.900,00 bruto per maand.
 

>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie Administratief / secretarieel in Netherlands >>>
>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie Administratief / secretarieel in Netherlands, Noord-Holland >>>
>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie Administratief / secretarieel in Netherlands, Noord-Holland, HILVERSUM >>>
>>> Alle vacatures weergeven in Netherlands, Noord-Holland, HILVERSUM >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten