dinsdag 26 maart 2013

Sollicitatieverhaal van de dag

Goedemiddag Werkzoekenden, ik heb in 8 maanden al 95 maal gesolliciteerd, iedere afwijzing is omdat er héél veel aanmeldingen zijn en ik pas minder goed in het gevraagde profiel.

 Ik ben 52 en heb natuurlijk een aardig salaris opgebouwd en dat is in deze tijd het probleem, maar niemand die dat durft aan te geven. Diverse vacatures meermalen terug gezien en zijn dus nog steeds niet ingevuld, maar ik krijg geen kans. Wat je ook veel leest is dat als ze binnen 2 dagen niets van zich laten horen jij het niet bent geworden, ook een lekkere dooddoener.
Het blijkt allemaal normaal, maar het tij zal toch een keer keren, kijken wie dan aan het langste eind trekt, maar voorlopig zul je het hier mee moeten doen.
Iedereen succes met het vinden van een baan, ik blijf in ieder geval reageren op alles wat op mijn weg komt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten