maandag 25 maart 2013

Sollicitatieverhaal van de dag




In 2007 kon ik thuis blijven voor mijn kinderen omdat de opvang steeds duurde werd en het beter uit kwam om thuis te blijven. Nu inmiddels zo'n 5 jaar verder blijf ik achter met 4 kinderen die minderjarig zijn. Kom ik bij de soos terecht en moet dus 5 sollicitaties per dag doen met 4 kinderen waarvan er 2 niet naar school gaan. Ik sta er helemaal alleen voor maar nee zo is de wet dus het moet belachelijk. Inmiddels heb ik vanaf oktober zo'n 300 sollicitaties gedaan.


Of je hoort er niks meer van of je word afgewezen vanwege het feit dat je 4 kinderen heb en je niet flexibel genoeg bent. Waarom niet net als vroeger dat je dus niet hoeft te solliciteren als je kinderen heb onder de 12. Het wordt allemaal zo moeilijk gemaakt en begrijp mij niet verkeerd ik wil echt wel werken maar het is bijna niet te doen. Regering bedankt voor jullie belachelijke wetten. Het wordt tijd dat we met ze allen de oorlog gaan verklaren tegen de regering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten