maandag 25 maart 2013

Sollicitatieverhaal van de dag

Ik heb op meer dan 80 vacatures gesolliciteerd en van 75%!!! gewoon geen enkel antwoord gekregen. Ga een uitzendbureau beginnen.. ik was laatst bij accoord uitzendbureau waar 3 mensen achter een bureau zaten. Bij binnenkomst werd mij geen stoel aangeboden..toen ik vroeg om ingeschreven te worden kreeg ik als antwoord dat ik dat thuis digitaal moest doen en ik kon weer gaan. Toch gedaan thuis en gereageerd op een aantal vacatures.. geen enkel antwoord.. das pas makkelijk verdienen..nu snap ik waarom er 1000 uitzendbureaus zijn. 

2 opmerkingen:

  1. misschien wordt het eens tijd dat de Nederlandse mensheid opstaat en de regering aanpakt. Griekenland is gered en nu alweer Cyprus en zo volgen en nog velen andere landen ten koste van onze burgers. en het volk blijft maar klagen in ons kikkerlandje.. wij moeten de straten op zoals grieken dat ook gedaan hebben en lekker de boel saboteren!!!! alleen dan worden we gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach het is overal hetzelfde, meer mensen zonder werk, minder bedrijven waar je kan solliciteren omdat die weg bezuinigd zijn of failliet en de verplichting iedere week voldoende gesolliciteerd te hebben anders wordt je gekort. Ik ben nu ruim een half jaar zonder werk en 49 jaar, altijd veel inzet en grote afstanden overbrugt om aan het werk te blijven, ga ik weer eens langs bij een uitzend organisatie waar ik vroeger, lees 8 jaar geleden, veel zwaar en vuil werk voor gedaan heb, wilde ze mij niet eens inschrijven omdat ik 49 was en de werkgever dan nog geen premie krijgt om mij aan een baan te helpen! Daar kom ik dus nooit meer.

    BeantwoordenVerwijderen