dinsdag 26 maart 2013

Sollicitatieverhaal van de dag




Na 40 jaar aan een stuk gewerkt te hebben zit ik nu 3 jaar in de WW. Ik ben 140 sollicitaties verder en ik heb nog niets. Ik heb gereageerd op vacature 65+, dit uitzendbureau wilde wel maar de werkgever vond me te jong. Dus je merkt wel 58 te oud is dus kun je het wel vergeten. 


Wat nu verder? Ik weet het niet, ik probeer nu een wsw functie te krijgen, ook dat zal wel niet lukken. De ondernemer wordt er beter van en de werknemer mag het uitzoeken. Dit wordt alleen maar erger, zeker in deze tijd. Maar ja zeggen ze bij het UWV, geef de moed niet op en tot ziens dan maar. Ook heb ik een buitenlandse achternaam. Ik ben hier geboren dus dit extra melden als u solliciteert, zegt het UVW mogelijk scheelt dit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten