donderdag 21 maart 2013

Sollicitatieverhaal van de dag




Ik ben een vrouw van 55 met meer dan 25 jaar callcenter ervaring.

Ik heb 34 jaar bij 1 werkgever gewerkt totdat die met targets ging werken. Dat is voor een servicegericht persoon maar moeilijk. Het lukte wel goed maar voor hun niet goed genoeg. Ik heb allerlei baantjes gedaan tot voor 2 jaar geleden. Ik had een jaarcontract en kreeg last van poliepen. Ik moest 2 x geopereerd worden en toen werd mijn contract niet verlengd. Dat na 14 maanden trouwe dienst en geen 1 dag ziek geweest.

Nu hoor ik vaak na een gesprek bij een uitzendbureau dat ik wel veel verschillende baantjes heb gehad. Ik merk ook dat een vacature vaker terugkomt nadat ik een afwijzing heb gehad, of je ervaring is niet goed genoeg, je verschillende banen spreken niet aan of je woont te ver weg. 

Praten we over 25 km. Het UWV vindt een reistijd van 1 1/2 uur acceptabel. Ze zien liever giechelende medewerkers die niet weten wat ze aan het doen zijn dan trouwe mensen die hard willen werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten