donderdag 6 september 2012

Marketing- en Communicatie Professional (Zoetermeer)


Marketing- en Communicatie Professional

Organisatie
Zakelijk/Financiële dienstverlening.

Functiebeschrijving
  • doorvertalen van de organisatiedoelen naar een succesvol communicatiebeleid;
  • doorontwikkelen van de (nieuwe) communicatiekanalen en –instrumenten gericht op de professionele marktpartijen en consumenten;
  • verantwoordelijkheid nemen en ontzorgen van het management op jouw vakgebied.


Functie-eisen
  • academische opleiding;
  • aantoonbare ervaring in dit vakgebied, zowel b-to-b als b-to-c;
  • volgt, kent en past de nieuwe ontwikkelingen op communicatie en marketinggebied toe (o.a. social media);
  • strategisch sterk en een conceptueel denker, maar tegelijkertijd pragmatisch ingesteld, hands-on-mentaliteit en zelfuitvoerend;
  • pro-actief, innovatief, zelfstandig en flexibel.


Arbeidsvoorwaarden
Je komt te werken in een organisatie die volop in ontwikkeling is. In een politiek en bestuurlijk sensitieve omgeving. Met een grote maatschappelijke relevantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten