dinsdag 25 september 2012

Helpdeskmedewerker ( Utrecht )


Helpdeskmedewerker

Organisatie
Grote verzekeringsmaatschappij

Functiebeschrijving
Voor een tijdelijk project bij een verzekeraar in Zeist zijn wij op zoek naar helpdesk medewerkers. Jouw werkzaamheden zullen zijn het informeren van klanten die of al klant zijn of nieuwe klanten die meer informatie willen mét de ziektekostenverzekering.
Alle inwoners van Nederland vanaf 18 jaar kunnen tot eind 2012 overstappen van zorgverzekering en willen hier alle benodigde informatie over weten om een juiste keuze te maken. Daarnaast verandert het dekkingsoverzicht en het bedrag voor eigen risico voor bestaande klanten, ook hierover kan je gebeld worden voor informatie.

Door een gedegen training, zullen jou alle in’s en outs mét het ziektekostenstelsel en de ziektekostenverzekering worden bijgebracht. Naast deze basiskennis en de producten van deze verzekeraar, leer je ook enkele telefoontechnieken.

Taken:
  • Het te woord staan van klanten die vragen hebben over de ziektekostenverzekeringen
  • Het informeren over verschillende ziektekostenverzekeringen en dekkingen. 
  • Het afsluiten en oversluiten van polissen

Functie-eisen
Wie zoeken wij hiervoor?

Kandidaten die in de periode van 12 november 2012 tot en met eind januari 2013 voor 32-40 uur per week inzetbaar zijn. De werktijden liggen flexibel tussen 8:00 en 22:00 uur. Ook wordt hier verwacht dat je in het weekend inzetbaar bent.

In deze periode kun je geen vakantie opnemen en geen vakanties gepland hebben staan!!!! Anders heeft het geen zin om te reageren op deze vacature.

Functie-eisen

MBO ( niv 4) / HBO opleiding
Ervaring in een klant contact center of klantenservice ervaring
Snel nieuwe computerprogramma’s eigen maken, je werkt bij ons met meerdere systemen
Beleefde houding aan de telefoon
Goed kunnen werken in teamverband
Flexibele opstelling
Geduldig dingen kunnen uitleggen
Stressbestendig zijn
In een hectische werkomgeving kunnen werken

Onderstaande kwalificaties zijn belangrijk voor een goede helpdesk medewerker:

Op tijd aanwezig zijn
Nakomen van afspraken
Administratieve vaardigheden
1e lijn klantcontact echt leuk vinden en niet als ‘’lastig’’ ervaren
Aardig, rustig en vriendelijk kunnen blijven
Telefoonvaardigheden
Initiatief tonen
Pro-actief kunnen denken, wat wil de klant en geef iets extra’s

Arbeidsvoorwaarden
Salaris:
obv 40 urige werkweek per maand is 1900 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten