donderdag 27 september 2012

Callcentermedewerker (Noord Brabant)


Callcentermedewerker

Organisatie
Facilitair callcenter met diverse locaties in Nederland en België. Belangrijkste dienstverlening bestaat uit het verzorgen van telefonische klantencontacten voor bedrijven en instellingen.

Functiebeschrijving
  • Je gaat prospects benaderen om klant te maken bij een een energiemaatschappij
  • Je gaat oud-klanten benaderen met als doel het terugwinnen van deze oud klanten 
  • Je gaat bestaande klanten benaderen om hun producten uit te breiden.


Functie-eisen
  • We zoeken mensen met een goede, enthousiaste telefoonstem en natuurlijk een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • We zoeken kandidaten die op MBO niveau kunnen werken
  • We zoeken verkopers die goed kunnen luisteren naar de klant en de goede dingen op het juiste moment zeggen
  • Doorzettingsvermogen en een positieve werkinstelling
  • We zoeken medewerkers die 12 tot 32 uur per week willen en kunnen werken.


Arbeidsvoorwaarden
  • Je werkt in een gezellige en informele werksfeer 
  • Goede begeleiding/coaching
  • Goede verdiensten
  • Reiskostenvergoeding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten