Inbound klantenservice medewerker
Jouw baan
De baan
Ben jij klantgericht, behulpzaam en heb je goede communicatieve vaardigheden?
Voor arvato Venlo zoekt Manpower medewerkers voor de klantenservice van verschillende opdrachtgevers.
Samen met je collega''s zorg jij ervoor dat de klant zo goed en snel mogelijk wordt geholpen.
De informatievoorziening wordt verzorgd via internet, telefoon en e-mail. Als callcentermedewerker beantwoord je alle vragen die gesteld worden. Je bewaakt de voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden en overlegt bij problemen en storingen met jouw leidinggevende. Het is belangrijk dat je vragen snel en correct beantwoordt en reacties van klanten nauwkeurig administreert voor rapportages.
Voorafgaand aan het dienstverband krijg je een training van 1 tot 3 weken (afhankelijk van de afdeling waar je gaat werken), zodat je goed voorbereid aan de slag kan!
Jouw werkplek
We bieden je een interessante functie in een snelgroeiende (internationale) organisatie en een inspirerende werkomgeving. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn vanzelfsprekend. Jouw groeitempo gaat gelijk op met dat van de organisatie. Er is een bushalte voor de deur.
jouw profiel
Jij:
· Bent fulltime beschikbaar voor de training
· Bent flexibel inzetbaar
· Kunt goed overweg met email en internet
· Beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift
· Kunt een VOG (verklaring omtrent gedrag) verkrijgen
· Handelt oplossingsgericht en bent stressbestendig
· Hebt een duidelijke en vriendelijke telefoonstem
· Werkt gestructureerd
· Wilt minimaal 20 en maximaal 36 uur per week werken
De baan
Ben jij klantgericht, behulpzaam en heb je goede communicatieve vaardigheden?
Voor arvato Venlo zoekt Manpower medewerkers voor de klantenservice van verschillende opdrachtgevers.
Samen met je collega''s zorg jij ervoor dat de klant zo goed en snel mogelijk wordt geholpen.
De informatievoorziening wordt verzorgd via internet, telefoon en e-mail. Als callcentermedewerker beantwoord je alle vragen die gesteld worden. Je bewaakt de voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden en overlegt bij problemen en storingen met jouw leidinggevende. Het is belangrijk dat je vragen snel en correct beantwoordt en reacties van klanten nauwkeurig administreert voor rapportages.
Voorafgaand aan het dienstverband krijg je een training van 1 tot 3 weken (afhankelijk van de afdeling waar je gaat werken), zodat je goed voorbereid aan de slag kan!
Jouw werkplek
We bieden je een interessante functie in een snelgroeiende (internationale) organisatie en een inspirerende werkomgeving. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn vanzelfsprekend. Jouw groeitempo gaat gelijk op met dat van de organisatie. Er is een bushalte voor de deur.
jouw profiel
Jij:
· Bent fulltime beschikbaar voor de training
· Bent flexibel inzetbaar
· Kunt goed overweg met email en internet
· Beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift
· Kunt een VOG (verklaring omtrent gedrag) verkrijgen
· Handelt oplossingsgericht en bent stressbestendig
· Hebt een duidelijke en vriendelijke telefoonstem
· Werkt gestructureerd
· Wilt minimaal 20 en maximaal 36 uur per week werken
Geen opmerkingen:
Een reactie posten