ICT Service Agent (Schiphol)
ICT Service Agent (Schiphol)
Voor onze opdrachtgever zijn wij per direct op zoek naar een Servicedesk Agent op luchthaven Schiphol, die zeer servicegericht is en vloeiend Engels/en of Frans spreekt. Als Servicedesk Agent beantwoord je telefonisch, remote en op locatie vragen. Aangezien de Global Desk momenteel verandering ondergaat is goede proces kennis erg belangrijk, in deze fase wordt bepaald hoe de processen er exact uit komen te zien dus er is ervaring vereist. Daarnaast heb je uitstekende kennis van de ITIL processen.
De vragen van gebruikers en ICT klanten kunnen zeer uiteenlopen: van problemen met het versturen van e-mail, verloren documenten tot problemen met het draaien van een back-up. Ongeacht het probleem weet jij gebruikers en ICT klanten te voorzien van de juiste oplossing , lukt dit niet krijg je in ieder geval de juiste informatie, voert een analyse uit, brengt de gebruiker op de hoogte van verdere voortgang, escaleert en garandeert tijdige opvolging. Achteraf controleer je of alles naar tevredenheid is opgelost.
Functie eisen
- Je bent in het bezit van minimaal een MBO ICT diploma;
- Je hebt tijdens een eerdere baan of door middel van stage ervaring opgedaan als ICT Helpdeskmedewerker;
- Uitstekende beheersing van de Engelse taal;
- ITIL kennis;
- Lotus notes kennis is een pre;
- Flexibele, service gerichte instelling;
- Goede gesprekspartner;
- Bij voorkeur ben je in het bezit van een rijbewijs.
Daarnaast bieden wij:
- Vast contract;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden;
- Salarisverhoging van € 50,- bij het behalen van certificering;
- Volledige reiskostenvergoeding;
- Persoonlijke jobcoach;
- 25 vakantiedagen;
- 8% vakantiegeld;
- Collectieve voordelen, zoals korting op Dell hardware, hotelovernachtingen en entreebewijzen van pret- en dierenparken.
Voor onze opdrachtgever zijn wij per direct op zoek naar een Servicedesk Agent op luchthaven Schiphol, die zeer servicegericht is en vloeiend Engels/en of Frans spreekt. Als Servicedesk Agent beantwoord je telefonisch, remote en op locatie vragen. Aangezien de Global Desk momenteel verandering ondergaat is goede proces kennis erg belangrijk, in deze fase wordt bepaald hoe de processen er exact uit komen te zien dus er is ervaring vereist. Daarnaast heb je uitstekende kennis van de ITIL processen.
De vragen van gebruikers en ICT klanten kunnen zeer uiteenlopen: van problemen met het versturen van e-mail, verloren documenten tot problemen met het draaien van een back-up. Ongeacht het probleem weet jij gebruikers en ICT klanten te voorzien van de juiste oplossing , lukt dit niet krijg je in ieder geval de juiste informatie, voert een analyse uit, brengt de gebruiker op de hoogte van verdere voortgang, escaleert en garandeert tijdige opvolging. Achteraf controleer je of alles naar tevredenheid is opgelost.
Functie eisen
- Je bent in het bezit van minimaal een MBO ICT diploma;
- Je hebt tijdens een eerdere baan of door middel van stage ervaring opgedaan als ICT Helpdeskmedewerker;
- Uitstekende beheersing van de Engelse taal;
- ITIL kennis;
- Lotus notes kennis is een pre;
- Flexibele, service gerichte instelling;
- Goede gesprekspartner;
- Bij voorkeur ben je in het bezit van een rijbewijs.
Daarnaast bieden wij:
- Vast contract;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden;
- Salarisverhoging van € 50,- bij het behalen van certificering;
- Volledige reiskostenvergoeding;
- Persoonlijke jobcoach;
- 25 vakantiedagen;
- 8% vakantiegeld;
- Collectieve voordelen, zoals korting op Dell hardware, hotelovernachtingen en entreebewijzen van pret- en dierenparken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten