vrijdag 22 februari 2013

Sollicitatieverhaal

Ik zal dan ook even mijn verhaalthe doen.
Ik ben 22 jaar en heb 5 jaar lang ergens trouw gewerkt dit was overigens ook mijn eerste baan.
Ik heb hier altijd mijn uiterste best gedaan en word van de een op de andere dag ontslagen, waarom? 
Ik werd te duur!!

En dan krijg je het hele gedoe rond je uitkering, solliciteren enz.


Nou ik ben inmiddels 7 maand, 78 solkicitaties en 400 nutteloze sollicitatiegesprekken verder en overal hoor je... Ja we gaan toch voor iemsnd die meer opleiding/werkervaring heeft of... Het gesprek was heeeel goed gegaan maar we hebben iemand aangenomen die nog enthousiaster is.. Yeah sure.

Eerlijk zeggen dat ze liever van die 16 jarige huppelkutjes hebben rondlopen doen ze toch niet. 


Dus ik zal mij in het vervolg voorstellen als:


Haaaaai ik ben Denise, ik ben 22 jaar en wil hier zoooi ontzettend graaag werken.. Dat is gewoon niet te bevatten, zo graag dat ik maar de loon van een 16 jarige wil :) ohja en ik heb elke opleiding gehad die jullie maar wensen.


Nou.. Wat denk je? Maandag kan ik beginnen ;)


Groetjes, Denise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten