donderdag 7 februari 2013

HR Adviseur


De afdeling Personeel & Organisatie bestaat uit drie personen, te weten de manager en twee HR adviseurs. Vanwege zwangerschapsverloven zoeken wij tot 1 juli 2013 ondersteuning bij de dagelijkse gang van zaken.

Tot de taken van de P&O medewerker/adviseur behoren o.a.: Tijdens de dagelijkse werkzaamheden weet je de afspraken uit de CAO, arbeidsvoorwaarden en bedrijfsregelingen op een juiste manier toe te passen en je signaleert afwijkingen. Bij vragen of uit eigen initiatief informeer je medewerkers en leidinggevenden. De wervingprocedures begeleid je tot en met de indiensttreding van nieuwe medewerkers. Je schroomt niet voor het zelfstandig voeren van sollicitatiegesprekken en je adviseert de leidinggevenden. Als case manager verzorg je de verzuimregistratie en neem je in overleg met de leidinggevende de nodige acties gericht op het herstel van de medewerker, maar ook vanuit preventief oogpunt. De aanvragen voor opleiding en training neem je in behandeling en je zorgt voor aanmelding en registratie. Daarbij wordt extra aandacht gegeven aan de verplichte opleidingen en de gemaakte afspraken met de medewerkers.

Functie-eisen
Je hebt een HBO diploma in het vakgebied Personeel & Arbeid op zak en je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring. Voor het onderhouden van in- en externe relaties en voeren van diverse gesprekken heb je goede communicatieve en sociale vaardigheden ontwikkeld. Het schakelen tussen diverse gesprekstechnieken gaat je daarbij gemakkelijk af. Je bent nauwkeurig zodat een correcte administratie gewaarborgd is en je bent kritisch zodat de juiste actie genomen kan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten