donderdag 1 november 2012

Beroepsverhaal



Mijn beroepsverhaal.

Toen ik nog een klein jongetje was vond mij vader altijd dat ik maar eens moest gaan werken als ik dingen zo graag wou kopen! Dus ik begon aan mijn krantenwijk door regen en wind nadat een jaar vol gehouden te hebben besloot ik maar iets anders te zoeken dus ik op m'n fiets langs alle tuinders om daar proberen een baantje te krijgen! Eenmaal aangenomen bij een paprika kweker begon ik daar te werken en te werken...Na 6 jaar daar gewerkt te hebben had ik hem eindelijk mijn DIPLOMA ik was officieel geslaagd als vestigingsmanager en kon ik daar werk in gaan zoeken! Echter deed ik dat niet ik begon mijn eigen bedrijf het ging heel lang goed tot ik dacht : NEEE dit is niks voor mij!

Bedrijf verkocht.. en ik ben begon weer te denken wat ik nou wilde gaan doen en toen ben ik voor leraar gaan studeren.. Toen ik dat had behaald ben ik begonnen op een middelbare school als maatschappijleer docent! Heel leuk voor de klas staan en leuk om te zien dat kinderen het begrepen en voldoendes haalde gewoon waardering voor je werk! Ondertussen ben ik nu al een oude man en als ik zo terug kijk op mijn beroepsleven heb ik een hoop kleine dingen maar ook grote dingen gedaan geen spijt van me keuzes! En dat ondanks mijn dyslectie.. sorry als er fouten zitten in mijn verhaal.

Dit was mijn beroepsverhaal
P. de Wittekamphuis

6 opmerkingen:

  1. Eendocent schrijft :'mijn keuzes"i.p.v.' me keuzes'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En.....
      een docent schrijft: `mijn vader`, i.p.v. 'mij vader'
      een docent schrijft: 'ik ben begonnen weer te denken' i.p.v. ik ben begon weer te denken'
      een docent schrijft: 'voldoendes haalden', i.p.v. 'voldoendes haalde'
      En.....
      een docent schrijft met komma's, hoofletters en punten.

      Verwijderen
    2. Beste P de witte kamphuis,

      leuk verhaal,
      daar kan een ander nog iets van opsteken, en al die reacties over je schrijffouten moet je gewoon negeren, zulke mensen hebben altijd iets aan te merken, het gaat erom dat je je verhaal met anderen hebt gedeeld,petje af voor jou keuze, ik hoop dat je met een goed gevoel terugkijkt op de tijd dat je leraar was, het ga je goed,

      vriendelijke groet,
      van iemand die een goeed verhaal waardeert

      Een

      Verwijderen
    3. Als je commentaar hebt op een schrijver en je schrijft zelf HOOFLETTER zonder D kun je beter je smoel houden denk ik dan maar och?

      Verwijderen
  2. Beste P de witte kamphuis,

    Leuk verhaal om zo te lezen. Dat maakt me ook wel blij! Dat u geen spijt heeft van u keuzes. Ik ben nog jong en weet niet goed wat ik wil. Heb al wel wat ervaring in de ene sector en dan weer de andere. Maar zoals u zegt je leert er altijd iets van!

    Vriendelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Over leuke beroepsverhalen gesproken, neem hier eens een kijkje:Jobstories

    BeantwoordenVerwijderen