----
- Servicemanager
- Dit was mijn TOP jaar binnen mijn carrière. Binnen deze functie voelde ik mij als een vis in het water en iets vergelijkend wat ik zoek. Hierin was ik verantwoordelijk voor het stroomlijnen en vertalen van de externe dienstverlening naar de klant. Ik was de spin in het web en wist ik de vertaalslag goed te maken. Het delegeren naar de dienstverlener was uiteraard een van mijn werkzaamheden. Daarnaast hield ik mij bezig met cruciale chance overleggen (m.b.t. ICT) In deze overleggen was ik de voorzitter en wist ik de juiste partijen aan elkaar te koppelen.
- Coördinator (ICT) Servicedesk
- Binnen deze functie heb ik het meeste van mijn tijd doorgebracht. Ik heb veel ICT werkzaamheden en projecten gecoördineerd. Een mooi voorbeeld van een project was het begeleiden bij het vervangen van een hoogspanningsverdeelkast. Deze moest vervangen worden i.v.m. het niet voldoende leveren van stroom aan het pand. Je begrijpt dat hier veel factoren en procedures aan hangen. Het ICT gedeelte was geheel mijn verantwoordelijkheid. Project was uiteindelijk geslaagd zonder dat iemand iets gemerkt had van de werkzaamheden.
- Als Coördinator bij AtosOrigin was ik verantwoordelijk voor het plannen van On-site werkzaamheden bij de klant. (KPN Sanoma en NUON). Was een Leuke maar drukke tijd omdat ik daarnaast mij ook bezig hield met het beoordelen van de "niet standaard aanvragen" Hiervan werden er nogal wat ingediend. Later als Servicemanager heb ik een dienstencatalogus ontwikkeld waar men uit kon kiezen. De beoordeling kwam dan weer voor mijn verantwoordleijkheid.
- Teamleider Servicedesk ICT
- Bij 2 organisaties ben ik Teamleider (icm Coördinatie) geweest. Verantwoordelijke maar leuke job. Voor het aansturen van medewerkers is o.a. daadkracht nodig. Gelukkig bezit ik deze kwaliteit en wist ik de achterstanden weg te werken.
- Functioneel Applicatie Beheerder
- MacOSX:
- Als Functioneel en technisch applicatiebeheerder was ik verantwoordelijk voor het opzetten van een nieuwe servicedesk omgeving en hield ik mij bezig met het vernieuwen van het Mac OSX systeem. Daarnaast het ondersteunen en oplossen van soft en hardwarematige problematiek. Erg leuk omdat je veel in contact bent met de eindgebruiker. Voor mij een nieuwe ontwikkeling en ervaring.
- TOPdesk:
- Bij mijn laatste werkgever was Topdesk aangeschaft. Er was een basis gelegd. Nu blijkt dat de wens niet aansluitte op de inrichting. Hierin heb ik de taak op me genomen om Topdesk meer volwassen in te richten. Verder een upgrade uitgevoerd en aangevuld met de module SLM/SLA. Verder heb ik een hoop geautomatiseerd binnen TOPdesk zodat er minder handelingen konden worden verricht. Dit alles naar tevredenheid van het gehele ICT- en Facilitaire team.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten