Servicedeskmedewerker ict
Amsterdam - Noord-Holland
![](http://www.banenmatch.nl/uploads/neomax.jpg)
Salaris: | Niet gespecificeerd | ||
Locatie: | Amsterdam, Noord-Holland | Land: | Netherlands |
Branche: | ICT | Type functie: | Full Time |
Ervaringsniveau | 1 - 2 jaar | Opleidingsniveau | MBO |
Vacature Omschrijving:
functieomschrijving
Voor een internationale organisatie met het Europees hoofdkantoor in Amsterdam Zuid-Oost zijn wij op zoek naar een tijdelijke IT servicedeskmedewerker. In deze functie heb je veel contact met eindgebruikers in zowel Amsterdam als de vestigingen in Londen en Brussel. Met vijf personen zorg je voor het reilen en zeilen op de IT servicedesk.
Vanwege de veelzijdigheid van vraagstukken die bij de IT servicedesk binnenkomen is dit een uitdagende en afwisselende functie die uitstekend door een schoolverlater uitgeoefend kan worden. Ben jij op zoek naar een leuke tijdelijke functie, waarna je binnen neomax in de detachering opgeleid kan worden en kan doorstromen? Reageer dan direct!
De functie IT servicedeskmedewerker
- Incidenten registreren in TOPDESK registratietool.
- Analyseren en oplossen van incidenten.
- Monitoren en bewaken van de calls.
- Remotebeheer m.b.v. SMS en Remote Assistence.
- On-sitebeheer.
- Inrichten van werkplekken.
- Installeren van soft-/ hardware, bijvoorbeeld Citrix Xen applicaties.
- Configureren van software.
- Repareren hardware of randapparatuur.
- Beheren van Active Directory.
Profiel van de IT servicedeskmedewerker
- Afgeronde MBO niveau 4 opleiding richting ICT.
- Kennis en ervaring met ITIL is een pré.
- Minimaal 1 jaar (relevante) werkervaring.
- Softskills: Communicatieve vaardigheden, teamplayer, gedisciplineerd en goed prioriteiten kunnen stellen.
De IT servicedeskmedewerker krijgt
- Een vast dienstverband.
- Salarisindicatie tot € 34 k op jaarbasis, afhankelijk van ervaring en certificaten.
- Uiteraard mogelijkheid tot een lease-auto.
- Ruime en vrije opleidingsmogelijkheden.
- 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
Voor een internationale organisatie met het Europees hoofdkantoor in Amsterdam Zuid-Oost zijn wij op zoek naar een tijdelijke IT servicedeskmedewerker. In deze functie heb je veel contact met eindgebruikers in zowel Amsterdam als de vestigingen in Londen en Brussel. Met vijf personen zorg je voor het reilen en zeilen op de IT servicedesk.
Vanwege de veelzijdigheid van vraagstukken die bij de IT servicedesk binnenkomen is dit een uitdagende en afwisselende functie die uitstekend door een schoolverlater uitgeoefend kan worden. Ben jij op zoek naar een leuke tijdelijke functie, waarna je binnen neomax in de detachering opgeleid kan worden en kan doorstromen? Reageer dan direct!
De functie IT servicedeskmedewerker
- Incidenten registreren in TOPDESK registratietool.
- Analyseren en oplossen van incidenten.
- Monitoren en bewaken van de calls.
- Remotebeheer m.b.v. SMS en Remote Assistence.
- On-sitebeheer.
- Inrichten van werkplekken.
- Installeren van soft-/ hardware, bijvoorbeeld Citrix Xen applicaties.
- Configureren van software.
- Repareren hardware of randapparatuur.
- Beheren van Active Directory.
Profiel van de IT servicedeskmedewerker
- Afgeronde MBO niveau 4 opleiding richting ICT.
- Kennis en ervaring met ITIL is een pré.
- Minimaal 1 jaar (relevante) werkervaring.
- Softskills: Communicatieve vaardigheden, teamplayer, gedisciplineerd en goed prioriteiten kunnen stellen.
De IT servicedeskmedewerker krijgt
- Een vast dienstverband.
- Salarisindicatie tot € 34 k op jaarbasis, afhankelijk van ervaring en certificaten.
- Uiteraard mogelijkheid tot een lease-auto.
- Ruime en vrije opleidingsmogelijkheden.
- 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
![Banenmatch EK poule, speel gratis mee!](http://thestartupforward.com/728.jpg)
![](http://www.banenmatch.nl/images/search.png)
![](http://www.banenmatch.nl/images/search.png)
![](http://www.banenmatch.nl/images/search.png)
![](http://www.banenmatch.nl/images/search.png)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten