woensdag 18 april 2012

Poll week 16: Rokers moeten worden gekort op hun pauze

7 opmerkingen:

  1. Wat een gezeur toch altijd over dat roken, wanneer houden we eens op.
    Bovendien is bewezen dat rokers meer presteren juist omdat ze een onderbreking hebben en waarom staan niet-rokers altijd in de buurt van rokers dat zal toch niet zijn omdat dat zo gezellig is? Want een roker heeft een gelimiteerde tijd om te roken dus snel roken (zuigen, zuigen, zuigen) en dan weer aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, dat gezeik elke keer weer. Zullen we het dan ook eens over de koffieleuters hebben, dikke mensen, gehandicapte mensen, oude mensen................jonge jonge waar zijn we mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laten we het eens over ziekte verzuim hebben van niet rokers, die zo sportief zijn.
    Na een wedstrijdje voetballen liggen ze daarna weken in de lappenmand daarna mogen ze eerst halve dagen aan het werk. Een roker kucht een beetje en gaat uiteindelijk gewoon dood. Niemand heeft er nog last van. Hij rookt gewoon voor de laatste keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een belachelijke opmerkingen van waarschijnlijk rokers (hierboven) Rokers die roken in de baas zijn tijd ,gewoon korten in hun salaris , niet rokers verdoen de tijd die rokers verdoen met het in stand houden van hun verslaving niet op zo een manier maar rokers krijgen wel hetzelfde salaris , maand in maand uit ,jaar in jaar uit, is dat dan wel eerlijk? Volgens mij kunnen alleen maar rokers hierover vallen ,over het feit dat ze gekort dienen te worden voor de tijd die ze inpikken voor zichzelf om weer eens een saffie te roken terwijl hun collega's die niet roken gewoon doorwerken,.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is weer zo'n reactie van een niet roker die waarschijnlijk graag buiten zou staan in de regen en de sneeuw, die een ander het licht niet gunt want de collega's die niet roken werken door. Dit is zo'n verschrikkelijke onzin, net als wat op die pakjes sigaretten staat, nog nooit bewezen. En wat die collega's die doorwerken betreft die zakken in als het na de lunch is want ze krijgen geen frisse lucht, nee dat is productief.
      En voor de goede orde ik rook niet maar ik gun iedereen het zijne en dat is de laatste tijd ver te zoeken in dit land.

      Verwijderen
  5. We kunnen ook over thuiswerkers hebben. Wie controleert dat? We kunnen ook over Part-timers hebben, die langdurig pauze nemen. Collega's die paar keer per dag op de kosten van de werkgevers onder de werktijd privé bellen. Of collega's die van praatjes houden.
    etc. etc.
    Dat wordt natuurlijk niet gezien of er is geen reden om zulke mensen aan te vallen. Een roker aanvallen is natuurlijk makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn gek bepaal ik zelf of ik wel of niet rookt
    hun bepalen mijn rook gedrag niet
    ik rook van me elfde jaar en ben nu 43 dus lets go en nog meer roken.
    is mijn leven en ik voel me goed en niemand die me tegen houdt
    zelfs het kut kabinet niet

    BeantwoordenVerwijderen