dinsdag 3 april 2012

Support medewerker IT


Support medewerker IT 
Den Haag - Zuid-Holland

Salaris:Niet gespecificeerd
Locatie:Den Haag, Zuid-HollandLand:Netherlands
Branche:ITType functie:Full Time
Ervaringsniveau2 - 5 jaarOpleidingsniveauMBO





Vacature Omschrijving:
Organisatie De opdrachtgever is een grote speler in de markt, die volop in beweging is. Daarbij worden steeds meer vernieuwende diensten ontwikkeld zoals bijvoorbeeld e-commerce. Dit mensenbedrijf biedt een informele en open bedrijfscultuur met een tal aan interessante IT projecten. Een stimulerende werkomgeving en gedegen begeleiding waarbij de medewerkers centraal staan. Jij krijgt verantwoordelijkheid en de kans je te ontwikkelingen op IT-gebied in de breedste zin van het woord. De veelomvattende IT-afdeling, met duizenden gebruikers en honderden applicaties blijft zich constant vernieuwen. Jij rapporteert aan je afdelingsmanager die je zal motiveren en stimuleren om jezelf te ontwikkelen in jouw IT-talenten. Functiebeschrijving Als Support Medewerker houd jij je bezig met het aannemen van incidenten van gebruikers. Vanwege de complexiteit van de IT-omgeving kun je veel leren in de diversiteit van incidenten. Je bent veelal telefonisch en remote bezig met het oplossen en afhandelen van de meldingen. De ondersteuning van gebruikers is jouw primaire taak en de richtlijn is 80% van de oplossingen zelf te kunnen aandragen. Waar nodig kun je uiteraard je collega's inschakelen.   Functie-eisen Wij zijn op zoek naar: * MBO-niveau 4 opleiding afgerond richting ICT; * Communicatief vaardig; je bent een volwaardige gesprekspartner; * All-round: elke dag bezig zijn met verschillende applicaties; * Inschattingsvermogen: weten wanneer je een probleem in overleg met een collega kunt oplossen is essentieel voor een effectieve afhandeling van het probleem als team; * Stressbestendige instelling; Je moet snel kunnen schakelen en niet in de stress raken wanneer je te maken krijgt met lastige gebruikers; * Team player: een hoog gunvermogen is zeker een pré en een goede omgang met je collega's vanzelfsprekend; * Kennis van ITIL; * 0-5 jaar werkervaring: op een service desk of systeem-/werkplekbeheer functie; * Oplossend vermogen. Arbeidsvoorwaarden Wij bieden jou: * Duidelijke gedefinieerde junior, medior en senior posities met ieder een verscheidenheid aan verantwoordelijkheden en doorgroei mogelijkheden. Je huidige baan is wat ons betreft nooit (ongewenst) het eindpunt! * Salaris tussen de €1.700,- en €2.000,-, afhankelijk van niveau, kennis en ervaring; * Een moderne en vooral prettige werkomgeving, waar veel aandacht wordt besteed aan persoonlijke ontwikkeling en technologische vernieuwing; * Op maat gemaakte secundaire arbeidsvoorwaarden, waarbij het behalen van certificaten een belangrijke rol speelt. ITIL, MCITP, BISL, ASL of Prince2… bepaal samen met ons waar je heen wilt en wat je daarvoor nodig hebt in je loopbaan; * Een professionele en vooral persoonlijke begeleiding door Brunel gedurende je werkperiode bij deze en eventueel onze andere klanten. Brunel kan hierbij fungeren als jouw loopbaanarchitect of loopbaanadviseur, dat is aan jou. Heb je interesse in bovenstaande functie? Dan nodigen wij je graag uit om direct te solliciteren via onze website .


 

>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie IT in Netherlands >>>
>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie IT in Netherlands, Zuid-Holland >>>
>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie IT in Netherlands, Zuid-Holland, Den Haag >>>
>>> Alle vacatures weergeven in Netherlands, Zuid-Holland, Den Haag >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten