woensdag 13 januari 2010

Fout of juist goed....

DUPONT (ergens in het land) 1999.

Na 10 jaar geen personeel aangenomen te hebben was ik de eerste die na een korte proeftijd vast werd aangenomen bijn DuPont de Nemours, ik werkte er toen slechts twee jaar.
Vervolgens gedurende het jaar daarop werd ik kwaliteits-operator omdat ik secuur adequaat en oplettend was.
Ik werd binnen no-time getorpedeeerd tot controlleur van mijn collega’s en ik stond als een muur achter de visie van de directie alwaar ik vele gesprekken mee had.
De directe werkvloer dacht daar echter anders over en zag mij als een spion.
Na tientallen doodsbedreigingen vanuit de werkvloer ben ik daar opgestapt en zie het nu als mijn grootste blunder!

Ik had dus gewoon mijn mond moeten houden en vooral géén ambities moeten hebben, dan had ik er nu nog gewerkt......MAAR:
Persoonlijkheid en betrokkenheid verloochen je niet en net zoals vice versa heb jij het beste voor met je bedrijf waarvoor je werkt.

Luc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten