donderdag 7 juni 2012

skilled servicedeskmedewerker


skilled servicedeskmedewerker 
Utrecht - Utrecht

Salaris:Niet gespecificeerd
Locatie:Utrecht, UtrechtLand:Netherlands
Branche:ICTType functie:Full Time
Ervaringsniveau1 - 2 jaarOpleidingsniveauMBO







Vacature Omschrijving:
Voor een internationale adviesbureau op het gebied van belasting en verzekeringen, is neomax op zoek naar een skilled servicedeskmedewerker. Het gaat om een wereldwijde organisatie met meer dan tien vestigingen in Nederland. Ruim 5.000 interne eindgebruikers in Nederland en in het buitenland worden door het team van 15 servicedeskmedewerkers ondersteund. In deze uitdagende doorgroeifunctie ben je verantwoordelijk voor het oplossen van minimaal 70 % van de incidenten en zal je je specialiseren op een bepaald gebied bijvoorbeeld Citrix, Lotus Notes of een bedrijfsspecifieke applicatie.

neomax first people then systems
- neomax streeft ernaar de grootste, persoonlijke ambities van IT’ers waar te maken.
- Werken aan toonaangevende, cutting edge projecten voor topbedrijven.
- Intensieve begeleiding door je Accountmanager.
- Volop opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden.
- Neomax houdt rekening met jouw wensen, zoals functie en reisafstand.



De functie skilled servicedeskmedewerker bij neomax
- Het geven van telefonische support aan klanten over hardware- en softwarematige incidenten.
- Het geven van een prioriteit aan de call en het escaleren van de call naar de juiste oplosgroep.
- Het registreren van de binnengekomen calls in een interne registratietool en daarbij zorgdragend voor een accurate probleemomschrijving en concrete oplossing.
- De voortgang en afhandeling van incidenten en verzoeken bewaken en hierover informatie aan de klanten en proces controllers verstrekken.
- Resetten van wachtwoorden in Active Directory.
- Gebruikers helpen met het indienen van verschillende aanvragen.
- Lotus Notes incidenten oplossen, o.a. archief problemen, replicatie problemen, het niet opstarten van Notes.
- Het up to date houden van de Knowledge database. O.a. het maken of aanpassen van werkinstructies.



Het profiel van de skilled servicedeskmedewerker

- Afgeronde MBO niveau 4 opleiding richting ICT.
- Minimaal 1 a 2 jaar relevante werkervaring.
- Stressbestendig en initiatiefrijk.
- Sterk en vlot in de communicatie, vloeiend Engels is een pre.

De skilled servicedeskmedewerker krijgt bij neomax
- Een vast dienstverband.
- Salarisindicatie tot € 34 k op jaarbasis, afhankelijk van ervaring en certificaten.
- Uiteraard mogelijkheid tot een lease-auto.
- Ruime en vrije opleidingsmogelijkheden.
- 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.

Banenmatch EK poule, speel gratis mee!
 

>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie ICT in Netherlands >>>
>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie ICT in Netherlands, Utrecht >>>
>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie ICT in Netherlands, Utrecht, Utrecht >>>
>>> Alle vacatures weergeven in Netherlands, Utrecht, Utrecht >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten