woensdag 25 januari 2012

Energieadviseur
Arnhem - Gelderland

Salaris:Niet gespecificeerd
Locatie:Arnhem, GelderlandLand:Netherlands
Branche:CommercieelType functie:Full Time
Ervaringsniveau1 - 2 jaarOpleidingsniveauMBO




Vacature Omschrijving:
Vind jij het leuk om in contact te treden met verschillende klanten? Als Medewerker Klantenservice/ energieadviseur werk je in teamverband met daarbinnen je eigen verantwoordelijkheden. Wij zijn op zoek naar:

Medewerker Klantenservice

De energieadviseur staat klanten te woord die vragen hebben over hun rekening. Daarnaast adviseer je klanten over producten en diensten van Nuon (inbound). De contacten die je met de klant hebt zijn voornamelijk telefonisch, maar dit kan ook schriftelijk zijn.
- Je werkt afwisselend op de verschillende werkstromen en je overziet de onderlinge verbanden.
- Je zorgt ervoor dat je als klantenservicemedewerker optimaal in gesprek gaat met de klant. Optimaal in gesprek gaan met de klant betekent naast het geven van inhoudelijke antwoorden het toetsen van overige service behoeften.
- Je bent minimaal 30 uur per week beschikbaar gedurende minimaal 11 maanden.
- Je bent per week 1 avond beschikbaar.
- De eerste 5 weken ben je fulltime beschikbaar voor een trainingsperiode.
- De eerste drie maanden van je dienstverband heb je geen vakanties gepland.

Startdatum: 6 februari.

Jouw belangrijkste taken zijn:
- Je verstrekt actuele informatie en advies aan klanten over producten en diensten van Nuon zowel proactief als op verzoek van de klant, volgens gemaakte werkafspraken;
- Je beantwoordt complexe klantvragen m.b.t. facturen, betalingsverwerking en debiteuren kwesties;
- Je verwerkt inkomend telefonisch informatieverkeer in de daarvoor beschikbare systemen;
- Je stelt rapportages op m.b.t. de status en voortgang van de realisatie van de bedrijfsvoering;
- Je draagt zorg voor de afhandeling van klantincidenten, klachten en opdrachten en bewaakt de voortgang;
- Advies geven over en verkopen van Nuon producten die afgestemd zijn op de behoefte van de klant en het behouden van klanten.
- Je wordt multi-skilled opgeleid om de klantvraag optimaal te kunnen bedienen.

Wat vragen we van je?

- MBO+ werk- en denk niveau;
- Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
- Goed kunnen luisteren om zo de klantvraag aan te voelen en te begrijpen;
- Je bent in staat onderlinge verbanden te zien tussen de verschillende werkstromen;
- Je kunt goed onder tijdsdruk werken;
- Je hebt een commerciële- en resultaat gerichte instelling en bent ondernemend;
- Basiskennis van de Engelse taal (mondeling);
- Je beschikt over goede computervaardigheden.

Wat biedt Nuon?
Een interessante baan waarin jij het verschil kan maken richting de klant. Eigen verantwoordelijkheid, korting op energie, verzekeringsproducten, en sportfaciliteiten. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals, ouderschapsverlof, reiskostenregelingen, pensioenregelingen en opleidingsmogelijkheden.

Flexibel werken:
- 24-30 uur of 32-40 uur per week;
- Marktconform salaris onder Nuon CAO;
- Een professionele fulltime training en goede begeleiding, o.a. training tot volledig bekwame gesprekspartner;
- Nuon contract, bij goed functioneren kans op een onbepaalde tijd contract;
- Opleiding tot gediplomeerd Contactcenter Medewerker.


 

>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie Commercieel in Netherlands >>>
>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie Commercieel in Netherlands, Gelderland >>>
>>> Soortgelijke vacatures weergeven in categorie Commercieel in Netherlands, Gelderland, Arnhem >>>
>>> Alle vacatures weergeven in Netherlands, Gelderland, Arnhem >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten