Technical Support Engineer
Hoofddorp - Noord-Holland
Salaris: | Niet gespecificeerd | ||
Locatie: | Hoofddorp, Noord-Holland | Land: | Netherlands |
Branche: | ICT | Type functie: | Full Time |
Ervaringsniveau | 2 - 5 jaar | Opleidingsniveau | MBO+ |
Vacature Omschrijving:
Vanwege de groei van I-Company in Hoofddorp en de toename van de opdrachten zoeken wij een full time versterking voor ons team:
Technical support engineer
Als technical support engineer werk je binnen een hecht team voor in –en externe klanten. Je bent met het team verantwoordelijk voor het serverbeheer en het optimaliseren van de gehoste IT omgevingen. Je biedt in samenwerking met je collega's technische support aan de klant op het gebied van hardware, software en applicaties. Binnen de projecten werk je nauw samen met zowel je directe collega’s, de front-en back-end collega's als projectmanagement. In de communicatie met de klant blijf je geduldig en vriendelijk. Je beschikt over verantwoordelijkheidsgevoel en bereikt graag met het team het beste resultaat voor de opdrachtgever
Competenties:
MBO/HBO werk/denk niveau, bij voorkeur IT gerelateerde opleiding;
Vooroplopen in trends en ontwikkelingen op het gebied van Hosting & Support;
Kennis van:
Microsoft Windows (Server 2003/2008) (IIS, MSSQL) en Linux (apache, MYSQL)
VMWare/Hyper-V, Exchange, Firewalls
Databases
Hosting
Je vindt het leuk om mensen te helpen, problemen op te lossen en voortdurend bezig te zijn met nieuwe ontwikkelingen
Je bent accuraat, analytische en leergierig
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
SOLLICITATIEPROCEDURE:
Wilt u reageren op deze vacature? Deze klant heeft ervoor gekozen de sollicitaties via Banenmatch af te handelen. U kunt direct reageren op deze vacature via uw eigen account. Log in bij Banenmatch om snel direct te solliciteren op deze vacature.
Heeft u nog geen account, door u in te schrijven en een CV toe te voegen kunt u direct reageren op alle vacatures. In het hoofdmenu via de knop 'Registreer' kunt u eenvoudig en snel een eigen account aanmaken.
Technical support engineer
Als technical support engineer werk je binnen een hecht team voor in –en externe klanten. Je bent met het team verantwoordelijk voor het serverbeheer en het optimaliseren van de gehoste IT omgevingen. Je biedt in samenwerking met je collega's technische support aan de klant op het gebied van hardware, software en applicaties. Binnen de projecten werk je nauw samen met zowel je directe collega’s, de front-en back-end collega's als projectmanagement. In de communicatie met de klant blijf je geduldig en vriendelijk. Je beschikt over verantwoordelijkheidsgevoel en bereikt graag met het team het beste resultaat voor de opdrachtgever
Competenties:
MBO/HBO werk/denk niveau, bij voorkeur IT gerelateerde opleiding;
Vooroplopen in trends en ontwikkelingen op het gebied van Hosting & Support;
Kennis van:
Microsoft Windows (Server 2003/2008) (IIS, MSSQL) en Linux (apache, MYSQL)
VMWare/Hyper-V, Exchange, Firewalls
Databases
Hosting
Je vindt het leuk om mensen te helpen, problemen op te lossen en voortdurend bezig te zijn met nieuwe ontwikkelingen
Je bent accuraat, analytische en leergierig
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
SOLLICITATIEPROCEDURE:
Wilt u reageren op deze vacature? Deze klant heeft ervoor gekozen de sollicitaties via Banenmatch af te handelen. U kunt direct reageren op deze vacature via uw eigen account. Log in bij Banenmatch om snel direct te solliciteren op deze vacature.
Heeft u nog geen account, door u in te schrijven en een CV toe te voegen kunt u direct reageren op alle vacatures. In het hoofdmenu via de knop 'Registreer' kunt u eenvoudig en snel een eigen account aanmaken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten