Medewerkers ondernemersdesk zakelijk
Amsterdam - Noord-Holland
Salaris: | Niet gespecificeerd | ||
Locatie: | Amsterdam, Noord-Holland | Land: | Netherlands |
Branche: | Overig | Type functie: | Full Time |
Ervaringsniveau | 2 - 5 jaar | Opleidingsniveau | MBO |
Vacature Omschrijving:
Carrierecafe is op zoek naar ambitieuze 1e lijns medewerkers bedrijven voor een vooraanstaande bank in Amsterdam.
Je handelt routinematige service- en transactievragen van klanten af en realiseert enkelvoudige verkoop. Deze werkzaamheden vormen de front- en midoffice van de afdeling bedrijven. Jouw werkzaamheden zijn primair klantgedreven. Je levert klantwaarde door het zorgen voor een optimale (telefonische) bereikbaarheid en het beantwoorden van klantvragen.
1. Beantwoorden klantvragen
# Beantwoordt klantvragen aan de telefoon, via mail of anderszins inzake
Basisassortiment / Betalen & Sparen /Klant & Bank.
# Pikt signalen op en registreert deze.
# Voert efficiënte en effectieve gesprekken met (potentiële) klanten
# Geeft (potentiële) klanten telefonisch, schriftelijk of per e-mail informatie
over producten en diensten
# Adviseert klanten over klantroutes, distributiekanalen en lidmaatschap.
# Maakt gebruik van de virtuele kanalen en wisselt tussen kanalen om
vanuit klant- en bankperspectief efficiënt
en effectief klantcontact te realiseren.
2. Plannen Verkoop
# Benadert klanten actief naar aanleiding van de bellijst en maakt afspraken
voor gesprekken met de Adviseur Bedrijven en de Adviseur Verzekeren
Bedrijven.
# Coördineert de signalen en bewaakt het signaalproces.
3. Realiseren Verkoop
# Voert efficiënte en effectieve verkoopgesprekken
met klanten.
# Realiseert enkelvoudige en aanvullende verkopen en draagt zorg voor de afhandeling hiervan.
# Roept, waar mogelijk, latente behoeften bij de klant op en realiseert cross-sell.
# Identificeert verkoopkansen voor andere medewerkers in het segment Bedrijven en zorgt voor doorverwijzing.
4. Verkoopafhandeling
# Geeft (telefonisch) algemene informatie over de producten en diensten van het Basisassortiment / Betalen & Sparen / Verzekeren en/of Financiële Logistiek en verstrekt schriftelijke documentatie
aan klanten.
5. Afwikkeling van overeenkomsten en transacties.
# Het verwerken van complexe producten en transacties in de systemen volgens richtlijnen.
# Verzorgt correspondentie met betrekking tot transacties en services.
# Doet verbetervoorstellen.
6. Services en After Sales
# Behandelt klachten en schakelt hierbij indien nodig de betrokken functionaris of de leidinggevende in.
# Toetst na de afhandeling de tevredenheid van de klant
# Leidt klantwensen/signalen door naar collega’s.
# Stimuleert het gebruik van apparaten en de virtuele bank door klanten.
7. Professionalisering Zakelijk Loket
# Denkt actief mee en draagt ideeën aan ter verbetering van de dienstverlening.
# MBO+ of HBO niveau, intentie behalen HBO diploma indien nog niet behaald...
# 2 a 3 jaar ervaring als commercieel medewerker
# Klantgericht
# Hands on mentaliteit
# Resultaatgerichtheid
# Samenwerking
# Commerciële gerichtheid
# Communicatief vaardig
# Initiatief
# Luistervaardig
# Overtuigingskracht
# Leergierig en ambitieus
Je handelt routinematige service- en transactievragen van klanten af en realiseert enkelvoudige verkoop. Deze werkzaamheden vormen de front- en midoffice van de afdeling bedrijven. Jouw werkzaamheden zijn primair klantgedreven. Je levert klantwaarde door het zorgen voor een optimale (telefonische) bereikbaarheid en het beantwoorden van klantvragen.
1. Beantwoorden klantvragen
# Beantwoordt klantvragen aan de telefoon, via mail of anderszins inzake
Basisassortiment / Betalen & Sparen /Klant & Bank.
# Pikt signalen op en registreert deze.
# Voert efficiënte en effectieve gesprekken met (potentiële) klanten
# Geeft (potentiële) klanten telefonisch, schriftelijk of per e-mail informatie
over producten en diensten
# Adviseert klanten over klantroutes, distributiekanalen en lidmaatschap.
# Maakt gebruik van de virtuele kanalen en wisselt tussen kanalen om
vanuit klant- en bankperspectief efficiënt
en effectief klantcontact te realiseren.
2. Plannen Verkoop
# Benadert klanten actief naar aanleiding van de bellijst en maakt afspraken
voor gesprekken met de Adviseur Bedrijven en de Adviseur Verzekeren
Bedrijven.
# Coördineert de signalen en bewaakt het signaalproces.
3. Realiseren Verkoop
# Voert efficiënte en effectieve verkoopgesprekken
met klanten.
# Realiseert enkelvoudige en aanvullende verkopen en draagt zorg voor de afhandeling hiervan.
# Roept, waar mogelijk, latente behoeften bij de klant op en realiseert cross-sell.
# Identificeert verkoopkansen voor andere medewerkers in het segment Bedrijven en zorgt voor doorverwijzing.
4. Verkoopafhandeling
# Geeft (telefonisch) algemene informatie over de producten en diensten van het Basisassortiment / Betalen & Sparen / Verzekeren en/of Financiële Logistiek en verstrekt schriftelijke documentatie
aan klanten.
5. Afwikkeling van overeenkomsten en transacties.
# Het verwerken van complexe producten en transacties in de systemen volgens richtlijnen.
# Verzorgt correspondentie met betrekking tot transacties en services.
# Doet verbetervoorstellen.
6. Services en After Sales
# Behandelt klachten en schakelt hierbij indien nodig de betrokken functionaris of de leidinggevende in.
# Toetst na de afhandeling de tevredenheid van de klant
# Leidt klantwensen/signalen door naar collega’s.
# Stimuleert het gebruik van apparaten en de virtuele bank door klanten.
7. Professionalisering Zakelijk Loket
# Denkt actief mee en draagt ideeën aan ter verbetering van de dienstverlening.
# MBO+ of HBO niveau, intentie behalen HBO diploma indien nog niet behaald...
# 2 a 3 jaar ervaring als commercieel medewerker
# Klantgericht
# Hands on mentaliteit
# Resultaatgerichtheid
# Samenwerking
# Commerciële gerichtheid
# Communicatief vaardig
# Initiatief
# Luistervaardig
# Overtuigingskracht
# Leergierig en ambitieus
Geen opmerkingen:
Een reactie posten